• • domnului Larco Ioan - manager la Editura Mangeron
  • • domnului Sandu Antonio Stefan - manager la Editura Lumen Iasi
  • • tuturor celor ce au contribuit cu sfaturi, suport in corectarea si incadrarea in pagina a acestei lucrari

Multumesc frumos,
Ionut Socol

Recenzie - Dl. Antonio Stefan Sandu - Editura Lumen

Lansarea volumului a avut loc in data de 5 Decembrie si 9 Decembrie 2015 la restaurantul olandez AAD's Place din Iasi. La lansare am fost onorati de prezenta domnului Sandu Antonio Stefan, presedintele Editurii Lumen din Iasi, care a avut amabilitatea de a prezenta activitatea autorului si de modul de abordare a cursului de introducere in lumea calculatorelor pentru varstnici.

Pe acesta cale ii multumim pentru emotionantele si deosebitele cuvinte expuse cu privire la volumul lansat si la experienta autorului.

Recenzie - Dl. Ioan Larco - Editura Dimitrie Mangeron

Lansarea volumului a avut loc in data de 5 Decembrie si 9 Decembrie 2015 la restaurantul olandez AAD's Place din Iasi. La lansare am fost onorati de prezenta domnului Ioan Larco, presedintele Editurii Dimitrie Mangeron din Iasi si a Federatiei Academice a Oamenilor de Stiinta, care a avut amabilitatea de a prezenta activitatea autorului si de modul de abordare a cursului de introducere in lumea calculatorelor pentru varstnici.

Pe acesta cale ii multumim pentru informatiile si deosebitele cuvinte expuse cu privire la volumul lansat, la experienta autorului si la adresa inventatorilor si oamenilor de stiinta din Romania.

Recenzie - dna. Vera Covali (82 ani) - absolventa cursuri IT

Lansarea volumului a avut loc in data de 5 Decembrie si 9 Decembrie 2015 la restaurantul olandez AAD's Place din Iasi. La lansare am fost onorati de prezenta doamna Covali Vera, o cursanta perseverenta in varsta de 82 ani, care a avut amabilitatea de a prezenta activitatea autorului si modul de abordare a cursului de introducere in lumea calculatorelor conceput pentru varstnici cat si o comparatie intre modul de prezentare si abordare din suport fata de cel expus in alte carti sau in cadrul altor cursuri similare pe care le-a urmat.

Doamna Vera, in discursul sustinut a impartasit celor prezenti experienta sa avuta in urma frecventarii altor cursuri pentru incepatori si ce anume a reusit sa inteleaga din ele, facand o paralela vis-a-vis de cursurile urmate la Era Shopping Park Iasi, unde a avut ca lector pe dl Socol Ionut - autorul volumului Curs de initiere in IT - Dedicat varsnicilor

Recenzie - Dl. Ioan Crivoi (65 ani) - sef grupa cursanti

DOMNULE PROFESOR,
Trebuie sa va marturisesc ca m-am simtit fericit si onorat pentru faptul ca v-ati gasit timp sa-mi raspundeti la modestele mele urari si mai mult sa-mi dati TEMA de rezolvat... Va multumesc in numele meu personal dar si al tuturor colegilor din grupa S-18 pentru tot ce ati facut cu noi la aceste cursuri de initiere in tainele CALCULATORULUI , pentru rabdarea cu care ati lucrat cu noi , pentru modul in care ne-ati transmis cunostintele pe intelesul tuturor. Majoritatea dintre noi nu aveam nici cele mai elementare notiuni de IT si multe, multe altele.
Sa fiti sanatos ,puternic si rabdator in aceasta munca cu BATRANII!
Nici nu va imaginati cat BINE faceti DOMNULE PROFESOR!
VA MULTUMIM DIN INIMA SI VA URAM CU MULT DRAG LA MULTI ANI 2016, SUCCESE MARI SI MULTE REALIZARI PE TOATE PLANURILE!