14 ani de creștere continuă profitabilă este un testament al încrederii pe care il au clienții noștri în noi, al angajamentului membrilor noștri, modelului de afaceri solid și al principiilor de susținere pe care ne-am înființat.
Euro Market este un brand dezvoltat din 2003 care în prezent își desfășoară activitatea prin societatea comercială Euro Market Solutions srl.
Oferim o gamă largă de servicii IT externalizate, inclusiv asistență și consultanță IT, suport de specialitate de cea mai înaltă calitate, servicii gestionate, management de proiect, realizarea de manual IT al companiei și Planuri de Continuitate sau de Recuperare în caz de dezastru.
Scopul nostru este de a oferi o creștere prin utilizarea tehnologiei de ultimă generație, lucrând în parteneriat cu furnizorii cheie pentru a aduce clienților noștri cea mai recentă soluție de tehnologie disponibilă.
În funcție de solicitările proiectelor în care ne implicăm sau pe care le dezvoltăm, formăm echipele de lucru din personalul propriu, apelând daca este necesar la profesioniști consacrați sau colaboratori cu notorietate în domeniu, rezultând în final echipe de lucru profesionale formate din personal specializat, acreditat, certificat și cu experiență în domeniile vizate.
Folosind o abordare proactivă, echipa noastră de profesioniști IT de înaltă calificare colaborează cu clienții pentru a înțelege nevoile afacerii atât acum, cât și în viitor, ascultând cerințele, analizând necesitățile înainte de a oferi soluții.
Echipa noastră ajută companiile să prospere în era digitală, printr-un portofoliu cuprinzător de servicii și soluții care să permită transformarea afacerilor, să îmbunătățească eficiența afacerii și să sporească eficacitatea IT.
Vă invităm să vizionați referințele, mărturiile clenților noștri și portofoliul nostru de lucrări - clienți.
Cu gratitudine,
Echipa Euro Market
Colaboram cu aceasta companie din anul 2007 pentru realizarea si administrarea siteului oficial al comunei. Prompti si profesionisti! Ii recomandam cu caldura.
Colaborarea grupului nostu cu aceasta echipa de profesionistii a avut un efect benefic asupra promovarii brandului Plannja pe piata din Romania, acordand un buget publicitar de peste 100.000 lei pentru campanii publicitare difuzate prin Google AdWords
In perioada 2013-2016 am colaborat cu echipa Euro Market Solutions si aceasta si-a demonstrat devotamentul si profesionalismul in atingerea scopului propus, luptand cu indarjire pentru fiecare obiectiv in parte, asemeni unui pitbull.
In mai multe randuri am cooperat cu aceasta echipa pentru promovarea brandului si produselor noastre in mediul online si am fost multumiti de acestia, fapt pentru care colaboram si in prezent
Scurt si la obiect, o echipa care ne-a expus posibilitatile de promovare si zona in care ne vom situa dupa finalizarea campaniei. Am inceput colaborarea in 2012 si inca o mentinem.
Colaboram in diverse proiecte cu echipa Euro Market Solutions si am fost de fiecare data multumiti si ne-au oferit cele mai favorabile solutii.
Colaborarea a inceput din anul 2007 si pana in anul 2013 a fost una in care profesionalismul si acuratetea cu care au intervenit specialistii Euro Market ne-au oferit un mod de lucru fluid din punct de vedere IT
Din 2013 si pana in prezent utilizam serviciile de mentenanta si suport IT pentru birourile administrative din Iasi si galeriile comerciale detinute. Profesionalismul ii recomanda.
Am colaborat in perioada 2007 - 2010 cu echipa Euro Market si s-au dovedit a fi foarte prompti, reusind sa ofere solutii profesionale si fiabile mult deasupra companiilor concurente
In perioada 2010 - 2012 Euro Market si-a oferit serviciile de mentenanta IT, retelistica si administrare servere si in cadrul acestei colaborari si-au demonstrat profesionalismul si implicarea
Inca din anul 2013 mentinem o stransa colaborare cu acesta companie si acestia gestioneaza departamenul IT si sistemul informatic. Ii recomandam ca o echipa punctuala, loiala si profesionista
In perioada 2003 - 2009 am colaborat foarte strans si impreuna am dezvoltat diverse proiecte, dar cel mai mult ne-am bucurat de realizarea corporate IDului si a peste 200 de designuri de coperti pentru volumele editate. Ii recomandam cu incredere
In perioada 2005 - 2009 am externalizat serviciile de realizare grafica publicitara catre aceasta companie si impreuna am realizat materiale promotionale pentru peste 200 de pensiuni si primarii din Bucovina si Maramures. Ii recomandam ca o echipa care respecta deadlineurile si care dau dovada de meticulozitate
Lucram impreuna din 2005 si vreau sa prezint cooperarea noastra printru-un singur exemplu: datorita rezultatelor campaniilor de promovare efectuate si sfaturilor acordate de catre acesta echipa, in vremurile de criza economica NOI nu faceam fata comenzilor si lucram inca jumatate de norma peste program.
Prima data am comandat o campanie care a durat 3 luni iar rezultatele au fost resimtite aproape 18 luni. Ii recomand cu incredere.
In perioada 2012-2013 am colaborat cu echipa Euro Market Solutions pentru realizarea materialelor grafice necesare in Hotelurile noastre din Belgia si impreuna am realizat un ghid turistic pentru orasul Antwerp. II recomadam pentru ideile si profesionalismul cu care au abordat solicitarile noastre
In perioada 2009-2012 am colaborat cu echipa Euro Market Solutions si fanii sai in realizarea competitiilor, expozitiilor si evenimentelor auto realizate in parcul comercial. Din 2013 derulam proiectul Silver SURF prin care initiem varstnicii in lumea informatica, iar dl. Ionut Socol in calitate de lector, a initiat peste 250 de cursanti. Il recoma
Prezentul curs este organizat în co-tutelă de Catedra Internațională Onorifică ”Jean Bart” (CIO-SUERD), proiect fondat în parteneriat cu Academia Română (anul 2012), Departamentul de For... detalii →
Programul de Aliniere la standardele Uniunii Europene a Unitatilor Teritorial Administrative din punct de vedere al transparentei decizionale si a interfetei instituitiei cu cetatenii din comunitatea ... detalii →
Euro Market Advertising, prin departamentele sale specializate executa comenzi personalizate si adaptate necesitatilor dezvoltarii si promovarii afacerii dvs. pe diverse linii de activitate: - Departa... detalii →
Pregatiti-va pentru ce e mai rau din timp. Puneti la adapost informatiile dvs IT si pregatiti un plan de reluare a activitatii. Daca maine ar avea loc un dezastru, un incendiu, un furt, ati putea rel... detalii →
Din Noiembrie 2013 am inceput sa indrumam administratia restaurantului olandez AAD's Place, iar incepand cu aprilie 2014 si pana in ianuarie 2016, am preluat intreaga administrare a acestuia ajungand ... detalii →
GDPR Te afecteaza si pe tine?
Afla GRATUIT in 3 minute daca firma ta este subiect al prevederilor GDPR si daca trebuie sa te aliniezi si daca iti trebuie un DPO Ofiter Protectia Datelor in firma ta!
Click aici verificare firma
Informatii generale ...