Depozit de Anvelope iarna DOT 2018 Iasi

Depozit Anvelope iarna Depozit Anvelope iarna - Anvelope Iasi - Vanzari A Dacia Service Iasi Duster Depozit de Anvelope iarna Iasi DOT 2018  duster,dacia,service,iasi,original,piese,schimb,omologat,autorizat,agreeat,bras,caremil,revizii,logan,sandero,mcv,iarna,,Iasi,,,m+s,,all,season,magazin,online,comanda,,anvelopa,pneu,pneuri,
oferte anvelope iarna Caddilac pentru auto oferte anvelope iarna Wolskvagen pentru auto oferte anvelope iarna Porche pentru auto oferte anvelope iarna Audi pentru auto oferte anvelope iarna Daewoo pentru auto oferte anvelope iarna Mercedes pentru auto oferte anvelope iarna Renault pentru auto oferte anvelope iarna Golf pentru auto oferte anvelope iarna Chevrolet pentru auto oferte anvelope iarna Skoda pentru auto oferte anvelope iarna Dacia pentru auto oferte anvelope iarna BMW pentru auto oferte anvelope iarna Megane pentru auto oferte anvelope iarna Toyota pentru auto oferte anvelope iarna Honda pentru auto oferte anvelope iarna Sandero pentru auto oferte anvelope iarna Ford pentru auto oferte anvelope iarna Lexus pentru auto oferte anvelope iarna Nissan pentru auto oferte anvelope iarna Logan pentru auto oferte anvelope iarna Fluence pentru auto oferte anvelope iarna Opel pentru auto oferte anvelope iarna Mitsubishi pentru auto oferte anvelope iarna Alfa Romeo pentru auto oferte anvelope iarna Smart pentru auto oferte anvelope iarna Citroen pentru auto oferte anvelope iarna Duster pentru auto oferte anvelope iarna Mazda pentru auto oferte anvelope iarna Chrysler pentru auto oferte anvelope iarna Bentley pentru auto oferte anvelope iarna Logan MCV pentru auto oferte anvelope iarna Land Rover pentru auto oferte anvelope iarna Hyundai pentru auto oferte anvelope iarna Peugeot pentru auto oferte anvelope iarna Volvo pentru auto oferte anvelope iarna Subaru pentru auto oferte anvelope iarna Kia pentru auto oferte anvelope iarna Fiat pentru auto oferte anvelope iarna Jeep pentru auto oferte anvelope iarna Infiniti pentru auto oferte anvelope iarna Mini pentru auto oferte anvelope iarna Saab pentru auto oferte anvelope iarna Dodge pentru auto oferte anvelope iarna Seat pentru auto
Momementan activitatea comerciala a companiei pentru acest domeniu de activitate s-a incheiat. Atelierul de montaj si echilibrari roti fost desfintat. Acest site web ramane doar o prezentare informativa fara posibilitatea plasarii de comenzi. Va multumim pentu intelegere!

Cauta anvelope iarna in Iasi

Latime
Talon Anvelope
Diametru Anvelope
Brand / Marca
Sezon
Destinatie

Cautare rapida dimensiune

Cautare rapida anvelope

Dimensiuni uzuale

Destinatii uzuale

Producatori

Depozitul de anvelope iarna Iasi

Tot ce trebuie sa stiti despre anvelope

Cea mai importanta piesa a autoturismului dumneavoastra nu este motorul.
Anvelopele autoturismului sunt considerate adesea ca fiind piese mai putin importante ale vehiculului. Aceasta apreciere este insa departe de adevar.

Anvelopele sunt singurele zone de contact pe care vehiculul il are cu suprafata carosabila.
In acest pliant va invitam sa descoperiti ce sunt intr-adevar anvelopele - o componenta cruciala, de mare calitate si inalta tehnicitate a sasiului, special destinata pentru a deservi autoturismele moderne care circula cu viteze mari. Anvelopele nu numai ca trebuie sa se potriveasca la diverse sisteme de suspensie si sa raspunda precis la comenzile directiei, ci trebuie in acelasi timp sa fie silentioase si durabile. Mai presus de toate, pentru ca vehiculul sa ruleze in siguranta, anvelopele trebuie sa faca fata fortelor extreme exercitate asupra acestuia - la franare, accelerare sau in viraje. Aceasta este cu atat mai important atunci cand drumul este ud si alunecos sau acoperit cu zapada si gheata. Asadar, fiind mereu preocupati de siguranta dumneavoastra, va oferim aici cateva sfaturi si recomandari privind buna functionare a anvelopelor.

Ne asiguram ca veti ajunge la destinatie in siguranta.
Inspectati starea anvelopelor si verificati presiunea acestora (inclusiv pentru roata de rezerva) la fiecare doua saptamani. Daca suspectati existenta vreunei deteriorari, anvelopa trebuie inspectata imediat de catre un service profesionist de anvelope.

Evitarea deteriorarilor
Anvelopele se pot deteriora fara ca soferul sa realizeze acest lucru. Daca descoperiti sau suspectati o astfel de problema, anvelopa trebuie imediat inspectata de catre un service profesionist de anvelope.

Daca trebuie sa treceti peste un obstacol, apropiati-va incet de acesta si pe cat posibil intr-o pozitie perpendiculara fata de obstacol. Verificati starea anvelopelor in mod regulat pentru a sesiza deteriorari exterioare cum ar fi taieturi, fisuri sau umfaturi.


Nu suprasolicitati anvelopele
Suprasolicitarea anvelopelor (viteza excesiva sau suprasarcina) trebuie sa fie evitata. Aceasta are acelasi efect ca si sub-presiunea si poate cauza deteriorari ireparabile ale anvelopei.

Evitati suprasarcina vehiculului dumneavoastra. Daca intentionati sa sofati supraincarcat sau la viteze foarte mari, ajustati presiunea in anvelope conform recomandarilor facute de producatorul vehiculului.


Verificati regulat presiunea anvelopei
Presiunea din anvelope joaca un rol definitoriu in ceea ce priveste durata de viata a anvelopelor si performantele lor referitoare la siguranta. Presiunile sunt determinate in mod individual functie de tipul vehiculului, de catre producatorii acestui vehicul si al anvelopelor.

Supra- sau sub-presiunea anvelopei reduce capacitatea acesteia de a avea o aderenta corespunzatoare. Nu numai ca va contribui la o uzura excesiva si asimetrica a anvelopei, dar va influenta substantial si manevrabilitatea, ceea ce poate crea pericole indeosebi la virajele luate cu viteze mari.

Daca presiunea nu este adecvata functie de sarcina incarcata, temperatura anvelopei creste datorita flexarii sporite a flancului. O temperatura excesiva poate cauza deteriorari ireparabile ale structurii anvelopei.

Verificati presiunea din anvelope la fiecare doua saptamani si reglati-o daca este necesar. Tineti minte, controlati presiunea in anvelope doar cand acestea sunt reci, si nu atunci cand sunt calde datorita sofatului. De asemenea, nu uitati sa verificati si presiunea rotii de rezerva sau a celei temporare, deoarece se poate intampla oricand sa aveti nevoie de ele. Va rugam consultati informatiile suplimentare despre anvelopa de rezerva sau temporara, puse la dispozitia dumneavoastra de catre producatorul vehiculului.


Importanta adancimii profilului caii de rulare
Acordati o atentie insemnata asupra caii de rulare a anvelopei - are un impact considerabil in ceea ce priveste perfomantele acesteia. Este foarte importanta adancimea profilului caii de rulare, care in general este reglementat de lege a fi de minimum 1.6 mmı. Daca sofati avand un profil mai putin adanc, riscati sa fiti amendat sau sa primiti puncte de penalizare rutiera.

Indicatorii de uzura ai caii de rulare ( TWI ) reprezinta un reper important de apreciere al adancimii acesteia. TWI sunt nervuri aflate in principalul canal longitudinal al caii de rulare, distribuite uniform de-a lungul circumferintei anvelopei, nervuri care ajung sa fie la acelasi nivel cu profilul caii de rulare atunci cand este atins nivelul minim legal de 1.6 mm al adancimii profilului.

Anvelopele de iarna Continental au indicatori de uzura suplimentari ce indica atunci cand adancimea profilului a atins 4 mm, deoarece performantele anvelopelor de iarna scad substantial sub acest nivel.


Mai devreme sau mai tarziu,trebuie sa va inlocuiti anvelopele
Momentul cand se inlocuieste o anvelopa este o decizie de care este responsabil proprietarul vehiculului. Acesta trebuie sa aibe in vedere factori precum conditiile in care a fost exploatata anvelopa, modul cum a fost intretinuta, inspectia vizuala si performantele dinamicii acesteia. Clientul trebuie sa consulte un service profesionist de anvelope atunci cand are intrebari despre utilizarea anvelopei.

Anvelopele trebuie scoase din uz din diverse motive, cum ar fi uzura acestora pana la nivelul minim acceptat, deteriorari sau accidente (pene, taieturi, lovituri, fisuri, galme, sub-presiune, suprasarcina). Din aceasta cauza, anvelopele, inclusiv cea de rezerva, trebuie sa fie inspectate regulat la fiecare doua saptamani. Inspectia periodica contribuie foarte mult la prelungirea duratei de viata a acestora. Daca identificati sau suspectati o deteriorare, Continental va recomanda sa apelati pentru o verificare profesionista la un service specializat.

Soferii trebuie incurajati cu tarie sa aiba incredere in inspectia vizuala pe care o pot face. De asemenea, ei pot identifica orice schimbare ale performantelor dinamicii vehiculului, cum ar fi pierderea presiunii, zgomot sau vibratii. Acestea pot constitui semnale precum ca una dintre anvelope trebuie inlocuita sau reparata.

Este important sa montati acelasi tip de anvelope (marca si profil) pe toate cele patru roti ale vehiculului, pentru a putea beneficia de manevrabilitate si performante de franare foarte bune in orice conditii de trafic.


Imediat ce temperatura a scazut sub +7 °C montati anvelopele de iarna.
Odata cu apropierea iernii, soferii se confrunta cu schimbari rapide in ceea ce priveste starea vremii. Daca vreti sa va convingeti, ascultati prognozele meteo. Meteorologii prognozeaza o combinatie de zapada, gheata, ploaie si vreme uscata. Pentru a face fata acestor conditii diverse de drum, soferii au nevoie de anvelope de iarna pe care se pot baza.

Asadar, daca termometrul arata sub +7 °C - e vremea ca anvelopele dumneavoastra de vara sa-si ia concediu.Iarna, drumurile vor fi in mod normal ude si alunecoase, iar anvelopele de iarna pot asigura o mult mai buna aderenta in aceste conditii decat anvelopele de vara. Pentru propria dumneavoastra siguranta, va recomandam sa va montati anvelope de iarna Continental inaintea inceperii sezonului rece.


Aderenta excelenta, indiferent devreme
Adaptarea comportamentului in trafic la conditiile de iarna va poate fi de mare ajutor, chiar daca anvelopele de iarna va ofera supra-protectie impotriva surprizelor neplacute ce apar in anotimpul rece. Comparativ cu anvelopele de vara, cele de iarna va ofera siguranta sporita - in special la franare - pe timp rece, pe drumuri ude sau acoperite cu gheata si zapada.

Anvelopele de iarna reduc semnificativ distanta de franare atunci cand temperatura scade sub + 7 °C. Masurata la o viteza de 100 km/h)

Informatii privind marcajele si simbolurile inscrise pe flancul unei anvelope:
De exemplu: DUNLOP WINTERSPORT 185/65/R15 91H

DUNLOP


Producatorul anvelopei

WINTERSPORT

Numele comercial al amprentei (designului suprafetei de rulare).

185/65/R15 91H
185 = latimea anvelopei in mm (=185 mm)
65 = inaltimea profilului/flancului in procente fata de latime (= 65% din 185 mm) = 120,25 mm
R = structura radiala a firelor din pliuri
15 = diametrul jantei in inch (1 inch = 2,54 cm)
91 = indice de sarcina (vezi val. in Kg in "Tabelul cu indicii de sarcina ai anvelopelor")
H = simbolul de viteza (vezi val. in Km/h in "Tabelul cu simborile de viteza a anvelopelor")
Simbol "C" = (de la cuvantul Cargo) inserat in datele anvelopei ex. 225/75R16C reprezinta faptul ca anvelopa este destinata numai autovehiculelor de tip Cargo (Camionete, Microbuse, Utilitare, etc).

Simbol FULG DE ZAPADA


Simbol de fabricatie oficial pentru identificarea anvelopelor fabricate pentru utilizarea pe zapada abundenta.

TUBELESS


Anvelopa care se foloseste fara camera.

TUBETYPE

Anvelopa care se foloseste numai cu camera.

M+S sau M&S


Mud & Snow (Noroi si Zapada) = Anvelopa cu coeficient bun de aderenta pe noroi si zapada.

ANVELOPA DE IARNA


Anvelopa fabricata special pentru a fi utilizata la temperaturi mai mici de 7°Celsius. Datorita componentelor care isi pastreaza proprietatile la temperaturi scazute si a crestaturilor multiple practicate pe banda de rulare, au o aderenta mai mare pe zapada sau gheata.

ANVELOPA DE VARA


Anvelopa fabricata special pentru a fi utilizata la temperaturi mai mari de 7° Celsius. Are un comportament foarte bun pe asfalt uscat sau umed dar nu este recomandata pe carosabil acoperit cu zapada sau gheata. Fiind fabricata sa reziste la temperaturile ridicate din perioada verii, devine mult prea rigida la temperaturi scazute ceea ce afecteaza in primul rand aderenta.

ANVELOPA ALL SEASON


Anvelopa fabricata special pentru a fi utilizata pe parcursul intregului an (pentru toate anotimpurile). Imbina calitatile anvelopei de vara si a celei de iarna. In conditii extreme este inferioara celei de vara pe uscat sau celei de iarna pe zapada.

ANVELOPA RANFORSATA


Anvelopa fabricata special cu mai multe pliuri pentru a face fata sarcinilor mari.

ANVELOPA ON ROAD


Anvelopa pentru autovehicule 4x4, SUV, fabricata special pentru drumuri asfaltate.

ANVELOPA OFF ROAD


Anvelopa pentru autovehicule 4x4, SUV, fabricata special pentru a face fata unor conditii in afara drumului. Poate avea calitati speciale pentru nisip, noroi sau piatra.

ANVELOPA ON/OFF ROAD


Anvelopa care imbina caracteristicile celor doua de mai sus.

ANVELOPA DE DIRECTIE


Anvelopa speciala de utilitara sau de camion care se monteaza pe puntea de directie.

ANVELOPA DE TRACTIUNE


Anvelopa speciala de utilitara sau de camion care se monteaza pe puntea de tractiune, sunt mai canelate pentru a avea un coeficient de aderenta mai mare.

ANVELOPA DE REMORCA


Anvelopa speciala care se monteaza pe puntile remorcilor. Sunt cazuri cand pentru remorca se folosesc aceleasi anvelope ca la directie.

AMPRENTA (pata de contact)


Suprafata anvelopei care intra in contact cu carosabilul.

DIAMETRUL JANTEI


Diametrul real al jantei. Acesta se masoara de regula in inci; de ex. 195/65R15 unde '15' este diametrul jantei (1 inch
2,54 cm).

DOT


Department Of Transportation
Ministerul Trasporturilor (din SUA)
reprezinta ca anvelopa este conforma cu reglementarile din SUA. Dupa acest indicativ apar mai multe coduri din litere/cifre. Acestea exprima anumite detalii de fabricatie cerute de DOT.

DOT _ _ _ 3207


data fabricatiei (cod format intotdeauna din 4 cifre) inseamna ca anvelopa a fost fabricata in saptamana 32 din anul 2007.

INDICE DE SARCINA


Indice standardizat care indica sarcina maxima pe care o poate transporta o anvelopa; de exemplu 195/65R15 91H unde '91' este indicele de sarcina (vezi valoarea in Kg in Tabelul cu indicii de sarcina ai anvelopelor). In cazul in care apar 2 indici ex: 154/151, primul se refera la sarcina max. a anvelopei cand este montata individual (cand pe o axa sunt 2 roti si se monteaza cate una pe fiecare parte) iar al 2-lea cand anvelopele se monteaza dual (cand pe o axa sunt 4 roti si se monteaza cate 2 pe fiecare parte).

INALTIMEA PROFILULUI/FLANCULUI


pentru 195/65R15 unde "65" este inaltimea flancului. Valoarea "65" este in % fata de latime (65 % din 195 mm)
126,75 mm. In cazul cand aceast numar lipseste ex. 155/R13 inseamna ca el este 82.

FLANC


Partea de anvelopa dintre janta si banda de rulare. Suprafata flancului cuprinde toate marcajele si simbolurile referitoare la anvelopa.

LATIME


pentru 195/65R15 unde "195" este latimea anvelopei in mm; pentru 11.00 R 22,5 unde 11 este latimea anvelopei in inch (1 inch
2,54 cm).

R


Radial, anvelopa a caror corduri (fire rasucite din polyester, nylon sau otel) din pliuri sunt dispuse la 90°. Toate anvelopele fabricate in ultima perioada sunt de tip Radial. Alte tipuri mai sunt B
Bretea sau D
Diagonal. Acestea din urma pot fi intalnite la anvelopele pentru autovehicule speciale folosite in agricultura sau industrie.

ROTATION


Sageata care indica sensul de rotatie al anvelopei.

TALON


Partea de anvelopa care intra in contact cu janta. Talonul este un inel cu mai multe straturi din corduri de otel. Scopul acestuia este de a asigura o presiune de contact corespunzatoare intre anvelopa si janta, asigurand etansarea aerului.

TUBELESS


Anvelopa care se foloseste fara camera.

TUBETYPE


Anvelopa care se foloseste numai cu camera.

SIMBOL DE VITEZA


Simbol standardizat care indica viteza maxima cu care poate rula o anvelopa; de exemplu 195/65R15 91H unde 'H' este simbolul de viteza (vezi valoarea in Km/h in Tabelul cu simborile de viteza a anvelopelor).

STRUCTURA PLIURILOR


Specifica numarul pliurilor si materialul din care sunt facute cordurile. Ex. la anvelopele destinate autoturismelor, peretii laterali au un pliu din cord de polyester iar structura coamei are 4 pliuri: unul din cord de polyester, 2 din cord de otel si unul din cord de nylon. La anvelopele destinate camioneltelor, microbuselor sau autoutilitarelor (cele cu simbolul "C"), peretii laterali au 2 pliuri din cord de polyester iar structura coamei are 5 pliuri: 2 din cord de polyester, 2 din cord de otel si unul din cord de nylon. Anvelopele ranforsate sau cu alte destinatii speciale au mai multe pliuri.


Afla GRATUIT daca ti se aplica GDPR
Curs formare DPO prin Catedra Internationala Onorifica Jean Bart - Proiect realizat impreuna cu Academia Romana in 2012
Kit GDPR | TOOLKIT GDPR pt DPO | Implementare GDPR | Registre Obligatorii | Politici si Proceduri GDPR
Audit de conformitate GDPR


Eticheta Firestone Winter Hawk Eticheta Fulda Kristal Montero Eticheta Riken Snowtime Eticheta Sava Eskimo
anvelope iasi anvelopa Firestone Winter Hawk eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Fulda Kristal Montero eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Riken Snowtime eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Sava Eskimo eticheta europeana
anvelope iasi anvelopa Firestone Winter Hawk eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Fulda Kristal Montero eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Riken Snowtime eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Sava Eskimo eticheta europeana

Eticheta Tigar Winter Eticheta Bridgestone LM32 Eticheta Dunlop Winter Sport 3D Eticheta Michelin Alpin A4
anvelope iasi anvelopa Tigar Winter eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Bridgestone LM32 eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Dunlop Winter Sport 3D eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Michelin Alpin A4 eticheta europeana
anvelope iasi anvelopa Tigar Winter eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Bridgestone LM32 eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Dunlop Winter Sport 3D eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Michelin Alpin A4 eticheta europeana